Takmer som sa tam dolámala!

24.04.2023 11:03

 

Nočný email od našej čitateľky:

 

Dobrý večer, išla som večer poza záhrady a takmer pri konci dediny, ako sa zachádza doľava za posledný dom, som spadla. Už sa stmievalo a celkom dobre som aj nevidela. Zrazu sa mi len nohy pošmykli a bola som na zemi. Takmer som sa tam dolámala! Všetko ma bolí. Šmykla som sa na blate a hodnú chvíľu ležala v akejsi zapáchajúcej kaluži. Pomyslela som si, že možno niečo vypúšťali na polia družstevníci a vytieklo to až sem, za záhrady, na poľnú cestu. Po chvíli som sa ako-tak pozbierala a šla pomaly krivkajúc domov. Ako som odbočila doľava k hlavnej ceste na Slovenskú Novú Ves, zistila som pôvodcu ešte stále vypúšťanej smradľavej tekutiny. Z dverí hospodárskej miestnosti posledného domu vytŕčala do poľnej cesty rúra a z tej vytekala páchnúca splašková voda. Tá odtiaľ stekala po ceste ďalej, až dolu vpravo za záhrady. Ešte stále cítim, ako páchnem, ako ma všetko bolí, a najviac bedrový kĺb. Možno budem musieť ráno navštíviť aj lekára. Na pohotovosť sa mi ísť na noc nechce. Od koho si mám prosím vymáhať škodu, ak nepôjdem ráno do práce alebo budem dlhšie na PN? Najradšej by som toho, čo tam vypúšťal tie splašky, tuším aj dorazila. Samozrejme preháňam, ale nahnevaná som naozaj dosť. Prečo to takto robí? Veď tu dávno máme kanalizáciu.

Prajem Vám pekný večer a držte mi palce, nech nemám nič dolámané

Miriam

 

 

 

Fotografie z mobilu pani Miriam

 

 

 

Za toľké roky, čo sme tu s Vami, nám prišlo veľa rôznych ponôs, sťažností a podobných vecí. Stránky Voderady-Info sú však najmä o histórii našej rodnej obce. Nemáme čas sa zaoberať podobnými problémami a ani nemôžeme. Pre informáciu ešte dodáme, aby občania našej obce podobné záležitosti riešili cez náš Obecný úrad. Zaujímalo by nás však, ako sa v obci vykazuje likvidácia, či odvoz splaškov, ak sa niekto nepripojil na verejnú kanalizáciu? Kontroluje sa to vôbec?

 

Zároveň využívame túto príležitosť a na tomto mieste prosíme nadšencov našej histórie o zaujímavé spomienky alebo príbehy na časy minulé, staré fotografie, či niečo iné, čo by spestrilo tieto stránky. Sú tu iba pre Vás, ľudí, ktorí tu žijete, prípadne v obci Voderady máte svoje korene. Ďakujeme, že ste s nami už 12 rokov!

 

 

 

 

—————

Späť